رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع بیش از ۹۷۰ تن کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در طرح رمضانی، ۳۰۰ تن برنج، ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، ۱۰۰ تن روغن مایع مخصوص سهم خانوار و ۱۸۰ تن روغن مایع مخصوص واحد‌های صنفی و خدماتی اختصاص داده شده که در استان عرضه خواهد شد.

او افزود: ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۶ تن گوشت قرمز منجد هم از دیگر کالا‌های اساسی است که توزیع آن همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بازار آغاز شده است.

به گفته تشنه دل، گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان، به صورت روزانه توزیع می‌شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان تصریح کرد: شبکه توزیع اقلام رمضانی با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

تشنه دل خاطر نشان کرد: در طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، سازمان صمت با مشارکت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی، نظارت و بازرسی در سطح عرضه را تشدید می‌کند تا این کالا‌ها به صورت کافی و با قیمت و کیفیت مناسبت چه به صورت فروش مستقیم و چه فروش اینترنتی عرضه شود.

انتهای پیام/  گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.