تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر در اولین بازی خود به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به مصاف هم رفتند و در نهایت نماینده کشورمان با نتیجه یک بر صفر مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی نوشت: سید جلال حسینی، مدافع با تجربه پرسپولیس، ۵ دقیقه قبل از اتمام نیمه اول گل زد و برای تیمی که فصل قبل مقام نایب قهرمانی قاره را کسب کرد، برد یک بر صفر را تضمین کرد. به این ترتیب پرسپولیس که در فینال سال قبل مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی باخته بود، سال ۲۰۲۱ را با موفقیت شروع کرد. تیم یحیی گل محمدی شروعی ایده آل برای دست یابی عنوانی جدید در قاره داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
لامصب شما اگر بزارین تیمهای ایرانی هم میتونن قهرمان لیگ قهرمانان بشن ولی نمیزارید که همینکه از گروها میان بالا ای اف سی شروع میکنه به سنگ اندازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
خبر نداری هند شکایت کرده و کسر امتیاز در راه است. ای اف سی هم این وسط تقصیر نداره. بداخلاقی لنگیا کار دستشون داده. انتظار نداری که مثل ایران هر کاری لنگ میکنه کاری بهش نداشته باشند؟؟؟؟؟ قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا.
آخرین اخبار