پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان اظهار کرد: سمیعی مدیرعامل پرسپولیس باید پول بودیمیر را بپردازد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

او ادامه داد: به نظرم بی تدبیری مدیران قبلی باعث شده که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود. آن‌ها با بازیکنان بی کیفیت قرارداد بستند و حالا خارجی‌ها مبلغ قرارداد خود را همراه با سود می‌گیرند. وزارت ورزش این مدیران نالایق را برای پرسپولیس انتخاب کرد.

تیم پرسپولیس نیاز به بازیکن ندارد 

فنونی زاده بیان کرد: به نظرم تیم پرسپولیس با پایان محرومیت آل کثیر و حضور ترابی دیگر نیازی به جذب بازیکن ندارد. کامیابی نیا به خوبی در دفاع وسط بازی می‌کند و با بازگشت کنعانی زادگان، ترکیب خط دفاع سرخپوشان تکمیل می‌شود. به نظرم بهترین فرصت است تا گل محمدی از بازیکنان جوان استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تبعات محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان گفت: به نظرم بودجه باشگاه پرسپولیس تمام می‌شود و این موضوع چالش‌هایی به همراه خواهد داشت و سر وصدای بازیکنان در خواهد آمد. بودیمیر به خاطر ۲ گل زده پول هنگفتی می‌گیرد و مدیران پرسپولیس  با همین مقدار پول می‌توانستند بهترین بازیکن را به خدمت بگیرند.

ترابی برای بازی نباید  منع قانونی داشته باشد 

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند از ترابی استفاده کند، بیان کرد: اگر منع قانونی وجود نداشته باشد در آن صورت ترابی می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. به نظرم پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و معلوم نیست ترابی در کدام پست بازی کند. سیامک نعمتی  تاکنون عالی کار کرده است و شاید پست‌ این ۲ بازیکن تغییر کند.

فنونی زاده اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس در ۳ بازی اخیر به خودشان آمدند و نتایج خوبی کسب کردند و اگر در ۲ بازی باقی مانده پیروز شود قهرمان نیم فصل می شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی‌های بعدی پرسپولیس برابر پیکان و گل گهر سیرجان گفت: پیکان و گل گهر تیم‌های خوبی هستند. اگر پرسپولیس با صلابت برابر حریفان بازی کند به طور حتم قهرمانی در نیم فصل دور از دسترس نیست. برد اقتصادی پرسپولیس خوب نیست، اما این تیم باید ۳ امتیاز بازی‌ها را جمع کند  تا از کورس مدعیان قهرمانی عقب نماند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: فیفا ، دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار