مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبرداد

آغاز فعالیت پویش "بیرلیک زمانی" در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: پویش "بیرلیک زمانی" به منظور کمک رسانی و حمایت از خانواده‌هایی که کسب و کارشان با شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، در آذربایجان‌غربی شروع به فعالیت کرد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: پویش "بیرلیک زمانی" به منظور کمک رسانی و حمایت از خانواده‌هایی که کسب و کارشان با شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، در آذربایجان‌غربی شروع به فعالیت کرد.

او ادامه داد: این پویش از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده در تلاش هستیم با کسب و کار‌هایی که با شیوع ویروس منحوس کرونا اسیب دیده اند را از طریق تسهیلات قرض الحسنه و همچنین با مساعدت خیران کارآفرین حمایت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با دعوت از مردم نیکوکار استان برای پیوستن به این پویش، اظهار کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند.

او بیان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان، ۵۰ آشپزخانه مهدوی در آذربایجان‌غربی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

سهندی افزود: آشپزخانه‌های مهدوی از امروز شروع به فعالیت می‌کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۲۰ هزار بسته جیره خشک و غذای گرم در میان نیازمندان و مددجویان استان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.