مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

۵۰ آشپزخانه «اطعام مهدوی» در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

برای بهره‌مندی مددجویان و نیازمندان آذربایجان‌غربی از غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان، ۵۰ آشپزخانه «اطعام مهدوی» افتتاح می‌شود.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه  ۵۰ آشپزخانه «اطعام مهدوی» در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود ،افزود: با توجه به عملکرد ۲۵ میلیارد تومانی کمک مردمی در جشن رمضان سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم در جشن رمضان امسال به ۲۷ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان تصریح کرد: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت می کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان آذربایجان‌غربی در قالب طرح اطعام مهدوی غذای گرم و جیره خشک دریافت خواهند کرد.

او اظهار کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

سهندی خاطرنشان کرد: این آشپزخانه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های کامل بهداشتی فعالیت خواهند کرد و طبق سالیان گذشته مققر شده اولین افطاری توسط هزینه شخصی امدادگران این نهاد پخت و توزیع شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.