مهابادی گفت: تیم خوشه طلایی جزو تیم‌های خوب لیگ است.

داود مهابادی سرمربی شاهین بوشهر در حاشیه مسابقه با خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تیم خوشه طلایی جزو تیم‌های خوب لیگ است و خوب بازی کردن و دیدار با این تیم بازی سختی بود.

مهابادی افزود: بچه‌های بازی را روی دفاع و ضدحمله گذاشتند و یک خطا گیرمان آمد و گل زدیم و بعد از آن دفاع و دروازه‌بان ما خوب کار کردند و بچه‌های تیم خیلی جانانه وخلیلی مردانه بازیک کردند که جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم.

او اضافه کرد: ارتفاع بچه‌های مارا اذیت کرد و ۳۰ دقیقه آخر مشکل خوردیم، اما بچه ها‌ی تیم خیلی خوب و منسجم بازی کردند و توانستیم ۳ امتیاز را در یک بازی سخت را بدست آوریم.

بیاتلو سرمربی خوشه طلایی هم گفت: بچه هایتیم بازی خوبی انجام دادند، تلاش خوبی داشتیم، شاهین بجز یک صحنه به داخل ۱۸ ما هم نرسید و همان یک صحنه گل خوردیم.

بیاتلو افزود: ما ۳۰ تا ضربه ایستگاهی زدیم و موقعیت‌های مختلفی داشتیم، اما دروازه‌بان حریف ستاره زمین بود ۳ تا صحنه صد در صد گل را گرفت و شاهین بازی را برد، باید بیشتر کار کنیم و بیشتر تلاش کنیم تا نتیجه را جبران کنیم.

او ادامه داد: وقتی داور ضربه ایستگاهی خطا در ۱۸ قدم فاصله تا دروازه می‌گیرد ۱۰۰ درصد خطر گل است، اما خیلی راحت خطا گرفته شد و حریف به گل رسید و ما شرایط و موقعیت‌ها را از دست دادیم، اما داور به راحتی از کنار از خطا‌های حریف که به نفع ما بود گذشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.