یک طراح، کیف دستی هواپیماشکلی طراحی کرده که قیمت آن از هواپیمای واقعی هم بیشتر است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویر یک کیف هواپیماشکل که قیمت آن از هواپیما نیز بیشتر است به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این کیف توسط «ویرجیل ابلوح»، مدیر هنری لباس مردانه «لوئیس ویتون» طراحی شده است. مجموعه ویرجین ابلوح همیشه نگاه منتقدان و طرفداران مد را به دلیل استفاده از خلاقیت‌هایی با ایده‌ها و مفاهیم اغراقی به خود جلب می‌کند و جدیدترین محصول آن نیز همین ویژگی را دارد.

مجموعه مردانه پاییز و زمستانه ۲۰۲۱ لوئیس ویتون که در ژانویه از آن رونمایی شد دارای ایده‌های برتر از جمله طراحی لباس‌هایی است که از معماری‌های معروف و بنا‌های برجسته محبوب در جهان الهام گرفته شده است. اما جدیدترین محصول لوئیس ویتون یک کیف دستی هواپیماشکل است که شامل مونوگرام نمادین لوئیس ویتون و برچسب قیمت عجیب آن یعنی ۳۹ هزار دلار است.


بیشتر بخوانید


این کیف یک هواپیمای مسافربری مینیاتوری با دم، بال‌ها و چهارموتور است که آرم لوئیس ویتون روی آن برجسته شده. پس از انتشار تصاویر این کیف، برخی قیمت آن را با یک هواپیمای واقعی تک موتوره مقایسه کردند. قیمت این کیف دستی در حالی ۳۹ هزار دلار تعیین شده که حتی از یک هواپیمای تک موتوره سسنا نیز گرانتر است و این در حالی است که هواپیمای تک موتوره سسنا در eBay با قیمت ۳۲۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار