طراح جوان از ضایعات منسوجات، لباس هایی فوق العاده زیبا تولید می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که جهان با خطر آلودگی دسته و پنجه نرم می‌کند، افراد زیادی هستند که با رویکرد‌های ابتکاری خود سعی در تبدیل جهان به مکانی پاک‌تر و زیباتر هستند. دقیقا مانند «دانیل»، یک طراح لباس اهل نیویورک. دانیل که طراح ضایعات صفر است ضایعات منسوجات را به لباس‌های خیره کننده تبدیل می‌کند.

گرچه او سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهد، به تازگی ویدئویی از او در اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد که چشور سطل زباله یک طراح می‌تواند برای دیگری یک گنج باشد.


بیشتر بخوانید


این کلیپ با این توضیح در اینستاگرام منتشر شد: «تعداد زیادی از ضایعات منسوجات وجود دارد. یافتن آن‌ها دشوار و جمع آوری آن‌ها دشوارتر. پس از جمع آوری آن‌ها مرتب شده و به منسوجات جدیدی که نام آن‌ها Reroll است اضافه می‌شود. این همان زمان شروع کار واقعی طراحی است.»

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۲۶۰۰۰ بینننده داشته است. همچنین این ویدئو واکنش کاربران زیادی را به همراه داشت. یکی از کاربان در کامنتی نوشت: «چه شغل جالبی! به من الهام کردی که پارچه‌های ضایعاتی ام را برای چیز دیگری نگه دارم.» کاربر دیگر نوشت: «این خیلی خوب است که این طراح جوان از ضایعات، چنین چیز‌های شگفت انگیزی را تولید می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.