سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم؛

پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان در قم راه اندازی شد

میرئی گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی به منظور مشارکت مردمی برای تامین حداقلی نیاز‌ها و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان بهزیستی قم راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید صادق میرئی سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی قم گفت: هدف از اجرای این پویش را پرداخت کمک هزینه معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه ازدواج، تهیه اقلام و بسته‌های بهداشتی و معیشتی و تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان است.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی قم  عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۳۵هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر و موردی بهزیستی قم هستند و مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا معیشت و زندگی این قشر را با مشکلات متعددی روبرو کرده‌است.

میرئی ادامه داد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی هستند و شماره همراه ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ برای هماهنگی و همچنین شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ و شماره حساب ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ برای پرداخت وجوه نقدی در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: با توجه به اجازه مراجع تقلید، مومنان می‌توانند علاوه بر کمک به معیشت مددجویان نسبت به پرداخت کفاره‌های خود اعم از عمد و غیرعمد و نذورات و خیرات اقدام نمایند.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی قم  همچنین از مساعدت‌های همیشگی بیوت مراجع عظام تقلید، تولیت‌های حرم مطهر و مسجد جمکران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه، صاحبان صنوف و صنایع و عموم خیران و مردم سخاوتمند استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار