در ادامه واکسیناسیون افراد آسیب پذیر از کرونا مرحله دوم تزریق واکسن برای جانبازان خاص انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با توجه به بخشنامه وزارت بهداشت و در ادامه واکسیناسیون افراد آسیب پذیر از کرونا مرحله دوم تزریق واکسن کووید ۱۹ برای جانبازان خاص شامل جانبازان ۷۰ درصد به بالا در استان مرکزی انجام شد.

انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در استان مرکزی ۱۹۶ جانباز ۷۰ درصد به بالا داریم که ۱۷۵ نفر آن‌ها در استان زندگی می‌کنند و این افراد که مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده بودند امروز نوبت دوم واکسن را دهم ریافت کردند.

انصاری فر افزود: در مرحله بعد و تامین واکسن کرونا، گروه هدف ۶۰۰ نفری جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد و جانبازان شیمیایی حاد و والدین شهدا و همسران شهدای بالای ۶۰ سال که دارای بیماری زمینه‌ای باشند هم واکسن دریافت خواهند کرد.

فراهانی، کارشناس مسئول مبارزه با بیماری‌های شهرستان اراک گفت: تاکنون ۴۸۰۰ نفر از کادر درمان، پرسنل بهداشتی (پزشکان و دندانپزشکان مراکز بهداشت) و، پاکبانان، سالمندان و پزشکان بخش خصوصی واکسن کرونا در شهرستان اراک واکسن کرونا دریافت کرده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.