سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند:

اشتباهات داوری در نتیجه بازی ما با تیم مس سونگون تاثیرگذار بود

رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند بعد از شکست تیمش در لیگ برتر برابر مس سونگون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از شکست این تیم برابر مس سونگون در هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم امروز بازی بسیار سختی برابر مس سونگون داریم. مس در ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق شده قهرمان شود و به همین دلیل از کادر فنی و بازیکنان قدرتمندی برخوردار است.

او ادامه داد: متاسفانه تاکتیک‌های مورد نظر را که از قبل کار کرده بودیم امروز در زمین عملی نشد و بازیکنان نتوانستند برنامه‌های مورد نظر را به خوبی پیاده کنند. همچنین مصدومیت بهزاد عظیمی در نیمه اول کار را برای ما کمی سخت کرد. خیلی دیر به شرایط بازی برگشتیم و در این مدت توانستیم بازی را ۴ بر ۳ کنیم.


بیشتر بخوانید 


سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند افزود: به هر حال فکر می‌کنم اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و یک پنالتی به سود تیم ما گرفته نشد. کاملا می‌دانستیم وقتی از مس سونگون عقب بیفتیم جبران کردن آن بسیار سخت خواهد بود و این اتفاق برای ما افتاد. در هر صورت امیدوارم در بازی‌های بعد روند تیم‌مان را بهتر کرده و مشکلاتی که داریم را رفع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار