هفته پنجم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. در هفته گذشته تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان موفق شدند حریفان خود را شکست داده و امروز با روحیه بسیار خوبی به مصاف رقبای خود آمدند. نتایج کامل بازی‌های هفته پنجم از دور نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

کراپ الوند قزوین ۳ - مس سونگون ۴

در اولین مسابقه حساس و مهم این هفته ۲ تیم کراپ الوند قزوین و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مس سونگون موفق شد در دیداری جذاب و پر گل با نتیجه ۴ بر ۳ میزبان خود را شکست دهد. مسی‌ها در بازی هفته گذشته برابر مقاومت البرز توانستند دست به یک شگفتی بزرگ بزنند و با ۷ گل این تیم را در هم کوبیدند. همچنین کراپ الوند هم برابر فرش آرا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

گل‌های مس را در بازی برابر کراپ الوند سالار آقاپور، میثم خیام، علیرضا عسگری، مهدی جاوید (گل به خودی) به ثمر رساندند. همچنین مهدی جاوید و علی عابدین هم توانستند گل‌های کراپ را وارد دروازه مس سونگون کنند.

مقاومت البرز ۲ - گیتی پسند اصفهان ۲

در دومین بازی مهم امروز تیم‌های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در این مسابقه که به میزبانی مقاومت البرز و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار شد، در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. علی اصغر حسن زاده و سعید احمد عباسی توانستند برای گیتی پسند گلزنی کنند و گل‌های مقاومت را هم در این مسابقه شهاب طالبی و کیانوش شیرپور به ثمر رساندند.

سن ایچ ساوه ۲ - فرش آرای مشهد صفر

در آخرین دیدار امروز هم ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در سالن خالی از تماشاگر فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد فرش آرا عبور کند. این دومین شکست متوالی فرش آرا بعد از شکست برابر کراپ الوند است. علی مروتی و مهدی عامری موفق شدند برای سن ایچ در این مسابقه گلزنی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار