سسما: ژاوی در آینده سرمربی بارسلونا می‌شود/ قول می‌دهیم تا آخرین لحظه بازی تلاش کنیم

مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره بازی این تیم برابر السد قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشحالیم که از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات عبور کردیم و این تیم را با نتیجه خوبی شکست دادیم و اکنون از حضور در مرحله گروهی این مسابقات نیز بسیار خوشحال هستیم.

او ادامه داد: ترجیح می‌دادیم زمان بیشتری برای بازی فردا در اختیار داشته باشیم، اما متاسفانه این گونه نشد. الان هم بهانه‌ای نیست و فردا با تمام توان در زمین حضور خواهیم داشت و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

او افزود: می‌دانیم گروه ما سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان است و السد و النصر جزو تیم‌های مدعی هستند که یا تجربه قهرمانی دارند یا در فینال نیمه‌نهایی بوده‌اند، اما ما با تمام شور و هیجان برای این بازی آماده می‌شویم و باور داریم که می‌توانیم عملکرد خوبی در این گروه داشته باشیم.

مربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: فردا سخت‌ترین بازی خود را در مرحله گروهی انجام می‌دهیم، به این دلیل که اولین بازی خودمان را با السد قطر بازی برگزار می‌کنیم، تیمی که مدعی قهرمانی است. آن ها بازیکنان با کیفیتی مانند سانتی کازورلا و بازیکنان ملی‌پوش قطری و همچنین بازیکنان خارجی خوبی دارند و برای ما باعث افتخار است که با تیم قدرتمند و پرستاره بازی کنیم.

سسما درباره حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت تیم السد عنوان کرد: ژاوی یکی از بهترین مربیان حال حاضر است که در آینده نزدیک سرمربی بارسلونا خواهد شد، اما برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه کادر فنی یا بازیکنانی قرار می‌گیریم. ما با تمام توان، تلاش خواهیم کرد.

او ادامه داد: بازیکنان ما می‌دانند که باید با اعتماد به نفس باشند و با زحمت فراوان به موفقیت برسند. مطمئنم فردا بازی خوبی ارائه خواهیم کرد، اما نتیجه مشخص نیست چه خواهد شد. سعی می‌کنیم به گونه‌ای بازی کنیم که هواداران ما در فولاد خوزستان و مردم ایران به ما افتخار کنند. آن‌ها ما را دعا خواهند کرد و ما هم قول می‌دهیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

او در مورد فاصله زمانی کم بین بازی العین امارات تا السد قطر عنوان کرد: دوست داشتیم زمان بیشتری در اختیار داشتیم و بتوانیم استراحت بیشتری کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. هر سه حریف خود در مرحله گروهی را با جزئیات آنالیز کرده‌ایم و تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

مربی تیم فولاد ایران درباره شانس پیروزی این تیم مقابل تیم پر قدرت قطری گفت: نمی‌توانم بگویم فردا شانس کم یا زیادی برای برنده شدن داریم، فقط می‌توانم بگویم بازیکنانمان تلاش می‌کنند تا در زمین موفق شوند و هیچ فشاری روی ما نیست.

او افزود: فشار روی السد قطر است که با بودجه بیشتری بسته شده و انتظار بیشتری از این تیم می‌رود. ما هم به اندازه کافی تمرین کرده‌ایم و می‌دانیم که چه می‌خواهیم و وظیفه هر کس چه چیزی است و تیم بانظمی هستیم و می‌دانیم در هر لحظه از زمین مسابقه به دنبال چه هستیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار