جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: در پیک چهارم، بیش از ۹۰ درصد بازاریان استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا استان همکاری کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته ۹۰ درصد کسبه گروه های۲،۳ و۴ به مصوبات پایبند بودند و همکاری کردند.

حبیبی افزود: با توجه وضعیت قرمز کرونایی در استان به جز مشاغل گروه یک، سایر فعالیت‌های گروه‌های ۲،۳ و ۴ باید تعطیل باشند.

او اضافه کرد: درراستای محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد، پلیس راهور نیروی انتظامی با جدیت در حال اجرای طرح است و کنترل تردد از طریق دوربین‌های نظارتی و همچنین حضور پررنگ پلیس در محور‌ها و خیابان‌های پرتردد و شلوغ انجام می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: در شب گذشته هزار و ۴۶۴ خودرو که محدودیت تردد شبانه را رعایت نکردند مشمول جریمه یک میلیونی و جریمه دویست هزار تومانی شدند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در استان صورت گرفته که ۱۹ مورد به علت عدم توجه به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی منجر پلمب شدند.

وی اضافه کرد: کنترل ترددها، اجرای محدودیت‌های گروهی ۲، ۳ و ۴ توسط بازار، محدود کردن و کم کردن بازارگردی ها، اجتناب از دورهمی‌های فامیلی عوامل قطع زنجیره کرونا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.