جزیده: امیدوارم در کنار ورزشکاران، مردم ایران به زودی واکسینه شوند

مربی تیم ملی والیبال کشورمان درباره واکسینه شدن ملی پوشان المپیکی توضیحاتی را مطرح کرد.

عظیم جزیده مربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واکسینه شدن خود پیش از رقابت‌های المپیک توکیو بیان کرد: فرآیند بسیار خوبی انجام شد و طی آن دوز اول واکسن را تزریق کردیم. امیدوارم شرایطمان به صورت طبیعی طی شود تا دوز دوم را چهاردهم اردیبهشت دریافت کنیم. احساس خوبی دارم و امیدوارم در کنار ما مردم واکسینه شوند و جامعه به روز‌های عادی خود برگردد.

جزیده درباره ابتلای خود به ویروس کرونا عنوان کرد: من سال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدم و مادرم را به واسطه این ویروس از دست دادم. شرایط بسیار سختی بود، اما الان نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارم. امیدوارم روزی خبر واکسینه شدن کل جامعه را بشنوم.

مربی تیم ملی درباره شرایط ملی پوشان والیبال عنوان کرد: وضعیت هر روز بهتر از گذشته می‌شود. در شروع تمرینات تست کرونای ۵ نفر از بازیکنان مثبت شد. این شرایط روی اردو تاثیر می‌گذارد، اما بعد از گذشت یک هفته روند تمریناتمان تخصصی‌تر شده است. امیدوارم با حضور آلکنو تیم خوبی را روانه  المپیک کنیم. با حضور آلکنو مطمئنا شرایط بهتر هم خواهد شد. شرایط برای المپیک سخت بوده و برای برنامه ریزی این رقابت‌ها کمی زود است. امیدوارم با برگزاری بازی‌های تدارکاتی بازیکنان به چالش کشیده شوند تا برنامه هایمان به بار بنشیند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در خوابگاه بازیکنان سوسک و موش دیده می‌شود، عنوان کرد: شرایط اردویی بسیار خوب و راضی کننده است و نسبت به گذشته بهتر هم می‌شود. من سوسک و موشی در خوابگاه ندیدم و شرایط از دید من خوب است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار