پس از ابتلای برخی از بازیکن تیم ملی والیبال ایران به کرونا این بار تست محمد طاهر وادی مثبت شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی والیبال از ۱۴ فروردین آغاز شده است. از همان ابتدا تست کرونای ۵ بازیکن و یکی از اعضای تیم ملی والیبال مثبت شد.

همین موضوع باعث شد تا پزشک تیم ملی و مسئولان فدراسیون والیبال تدابیر خاصی را در نظر بگیرند.

این در حالی است که امروز هم  تست کرونای محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال مثبت شد تا تعداد کرونایی های تیم ملی به عدد ۷  برسد.

امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تصور می کردیم بازیکنان بیشتری درگیر ویروس کرونا شده باشند که خوشبختانه با مثبت شدن تست کرونای تنها یک بازیکن توانستیم تمرینات را از  امروز شروع کنیم.

او افزود: امکانات اردوی تیم ملی همان همیشگی است در واقع از هرچه که داریم استفاده می‌کنیم. اصل موضوع  کنترل ویروس کرونا است. کرونا اردوی تیم ملی را به محیط پر استرس تبدیل کرده است. این استرس‌ هم در روند عملکرد بازیکنان تأثیر گذار است و تمرکز کادر فنی را برهم می‌زند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: تنها چیزی که من از آن می ترسم این است که در آستانه اعزام به مسابقات بازیکنان کلیدی و یا اعضای کادر فنی به کرونا مبتلا شوند و شرایط برای ما سخت تر از همیشه شود و بازی‌ها لیگ ملت‌ها را از دست بدهیم. این موضوع به ضرر تیم ملی والیبال کشورمان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.