معاون فرهنگی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تب سنجی روزانه از دانشجویان ساکن در خوابگاه روزانه انجام می شود.

دکتر سیده زهرا اصغری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:خوابگاه های دانشجویی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی منظم و مرتب اماکن مختلف خوابگاه ها و تب سنجی دانشجویان ساکن در خوابگاه سراهای دانشجویی همه روزه انجام می شود.

او افزود : با تعطیلی دو هفته ای دانشگاه و وضعیت قرمز کرونایی توصیه ما به دانشجویان این است که تا حد امکان از سکونت در خوابگاه ها در این بازه زمانی اجتناب کنند.

او در ادامه افزود:در حال حاضر ۵۰۰نفر از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در خوابگاه ساکن هستند.

معاون فرهنگی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآور شد:از اسفند ماه تا کنون زیر ۲۰نفر از دانشجویان در خوابگاه به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه با دو هفته قرنطینه در خوابگاه خوب شدند.

اصغری اضافه کرد:در حال حاضر اتاق های خوابگاه ها به صورت ۲و ۳نفره است که قبل از کرونا اتاق ها به صورت ۷و ۴نفر ه به دانشجویان داده می شود.

او درادامه بیان کرد: استفاده از ماسک در اماکن عمومی خوابگاه ها اجباری است و از  دانشجویان محترم خواهشمندیم که این موضوع را نیز مدنظر داشته باشند.

انتهایی پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.