حجت الاسلام جعفری از برخورد جدی‌تر دستگاه قضا با متخلفان فروش آرد خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که صبح امروز برگزار شد، گفت:یکی از مشکلاتی که استان با آن مواجه است نان و فروش خارج از شبکه آرد است.


بیشتر بخوانید 


حجت الاسلام جعفری افزود:بخش اصلی نابسامانی حوزه آرد و نان عملکرد مدیران ذیربط است و وضعیت فعلی نشان می‌دهد دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

او در ادامه به برخورد جدی‌تر دستگاه قضا با متخلفان عرصه فروش خارج از شبکه آرد اشاره و عنوان کرد:در این خصوص با مدیرانی که وظایف خود را به درستی انجام ندهند هم برخورد خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان سایر سازمان‌ها هم قیمت پایین نان، گرانی نهاده‌های دامی و خرید نان برای دامداری‌ها و همچنین روی آوردن مردم به مصرف بیشتر نان بعنوان غذای اصلی را ازجمله موارد شلوغی صف‌ها اعلام کردند و خواستار برخورد جدی‌تر با متخلفان فروش غیر مجاز آرد شدند.

رئیس کل دادگستری استان در خصوص پایش کارخانه‌های تعطیل در استان هم افزود:با توجه به مشکل بوجود آمده در خصوص عرضه و تقاضای مرغ، ابتدا پرونده مرغداری‌های تعطیل شده مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام جعفری گفت:۱۳ مرغداری در استان تعطیل بودند که با پیگیری دستگاه قضا ۴ مرغداری احیا شده و مابقی هم در دست اقدام است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.