۲۳ میلیون دلار برای تامین امنیت مدیرعامل شرکت فیس بوک

شرکت فیس بوک برای حفظ امنیت مارک زاکربرگ و خانواده اش در برابر ویروس کرونا و مسائل امنیتی آمریکا ۲۳ میلیون دلار هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده جدید شرکت فیس بوک در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد که این شرکت سال گذشته بیش از ۲۳ میلیون دلار برای امنیت مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک هزینه کرده است. بر اساس بیانیه پروکسی که ثبت شده، بررسی‌های سالانه فیس بوک در مورد امنیت این شرکت تهدید‌های خاصی را علیه زاکربرگ شناسایی کرد. پروکسی درباره نقش او می‌گوید: " زاکربرگ هم رده با فیس بوک است و در نتیجه، احساسات منفی در مورد شرکت ما مستقیماً به او مرتبط است و اغلب به او نیز منتقل می‌شود. "


بیشتر بخوانید


هزینه فیسبوک برای رعایت پروتکل‌های کرونایی مدیرعامل

بررسی سالانه این شرکت در برنامه‌های امنیتی نشان داد که هزینه‌های محافظت از زاکربرگ و خانواده او در سال ۲۰۲۰ بیشتر به دلیل رعایت پروتکل‌های COVID_19، افزایش پوشش امنیتی در طول انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده، افزایش هزینه‌ها برای پرسنل امنیتی و مسائل دیگر بوده است.

بخش دیگری از این بیانیه نشان می‌دهد که فیس بوک ۲۳ میلیون دلار برای امنیت شخصی در محل زندگی زاکربرگ و سفرهای او و خانواده اش هزینه کرده است. او همچنین ۱۰ میلیون دلار اضافی برای تأمین امنیت پرسنل امنیتی و دیگر هزینه‌های امنیتی دریافت کرد. هزینه امنیت پایه در سال گذشته تا ۱۳.۴ میلیون دلار بود.

هزینه 23 میلیون دلاری فیسبوک برای تامین امنیت مدیرعامل این شرکت در سال گذشته

مطابق بیانیه پروکسی: "کمیته جبران خسارت، معرفی و حکمرانی معتقد است که این هزینه‌ها با توجه به شرایط تهدید و این واقعیت که زاکربرگ درخواست کرده فقط سالانه ۱ دلار حقوق دریافت کند و هیچ گونه پاداش، جایزه سهام، یا پاداش را قبول نمی‌کند، مناسب و ضروری است. "

همچنین مطابق نامه ثبت شده در پروکسی، فیس بوک گفت که پیشنهاد خود را در جلسه سهامداران ۲۶ می‌ ارائه می‌دهد که گاها امنیت شخصی را به مدیران دیگر نیز ارائه می‌دهد. فیس بوک در ماه ژانویه و فوریه خدمات امنیتی شخصی برخی از مدیران  و کارمندان را تأیید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار