معاون ارتباطات سیار مخابرات خوزستان از اجرای پروژه مقاوم و ایمن سازی سایت های در معرض خطر سرقت و تخریب به منظور پایداری شبکه خبر داد.

بهروز افرازه معاون ارتباطات سیار مخابرات خوزستان در خصوص پروژه ایمن سازی دکل‌های همراه اول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور پایداری شبکه همراه اول در فاز نخست این پروژه ۲۷ سایت بین راهی و با اولویت سایت‌های در معرض خطر و دکل‌هایی که سابقه تخریب و سرقت داشته با نصب فنس‌های سکیوریتی مقاوم و ایمن سازی می‌شوند.

او با بیان اینکه این پروژه از نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۹ آغاز شده است، افزود: از ابتدای پروژه تا کنون ۵ سایت همراه اول استان خوزستان مقاوم و ایمن سازی شده اند.

افرازه بیان داشت: این پروژه با پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار همراه اول و پیگیری و حمایت مدیر منطقه و مجموعه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان با هدف افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از آسیب پذیری سایت‌های همراه اول در مقابل سرقت و تخریب صورت گرفته و از مزیت‌های اجرای این پروژه، صرف کمترین اعتبار و مدیریت هزینه‌ها در این شرایط محسوب می‌شود.

براساس این گزارش؛ هر از گاهی سرقت منصوبات مخابراتی و تجهیزات سایت‌ها سبب بروز اختلال در شبکه ارتباطی مشترکان می‌شود که انتظار می‌رود شهروندان با مشاهده هرگونه سرقت و تخریب، مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۵:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
عرض خسته نباشید لطفا شرکت پیمانکاریش معرفی فرمایدد