نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئولان جهاد دانشگاهی گفت: حمایت رهبری از جایگاه علم، پشتوانه عظیمی برای جهاد دانشگاهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار مسئولان جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: کار‌های علمی و دانشگاهی مباحثی است که بسیار مورد تأیید و تأکید رهبر فرزانه انقلاب است و لازم است هر روز توسعه یافته و تقویت شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از دین است، تصریح کرد: دستاورد‌های علمی و دانشگاهی یکی از جنبه‌های مهمی است که می‌تواند قدرت و عظمت کشور را در سطوح جهانی و بین‌المللی نشان دهد و با تکیه بر آن می‌توان پیام مهم امام راحل را در راستای صدور انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور تحقق بخشید.

امام جمعه قزوین ادامه داد: تأیید و حمایت رهبری، پشتوانه عظیمی برای پیشرفت شماست و این نگاه و چشم‌انداز در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز وجود دارد و به همین خاطر است که پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی پس از انقلاب، چشم‌گیر و عظیم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خلاقیت، نوآوری و ابتکار را زمینه‌های مهم و تأثیرگذار در رشد و پویایی هر جامعه‌ای عنوان کرد و افزود: خلاقیت، نوآوری و ابتکار سه عنصر مهم پیشرفت برای هر کشوری محسوب می‌شود که جهاد دانشگاهی با برنامه‌ریزی دقیق در پی تقویت این سه عنصر مهم است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در قزوین نیز بسیار خوب است و جامعه و مردم را امیدوار می‌کند.

 فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی قزوین نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و دستاورد‌های این نهاد ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.