کرایه‌های حمل و نقل بین شهری که به مناسبت سفر‌های نوروزی حداکثر ۲۰ درصد افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان موظفند کرایه حمل و نقل بین شهری را که به مناسبت سفر‌های نوروزی حداکثر ۲۰ درصد افزایش یافته بود به حالت قبل برگرداننده که این مهم در استان اجرایی شد.

او افزود: هر گونه افزایش یا نگه داشتن سطح قیمت‌ها به نرخ‌های کرایه نوروزی بعد از ۱۶ فروردین غیر قانونی است.

نصیری گفت: چنانچه هموطنان با تخطی از این دستور العمل مواجه شدند آن را به نزدیکترین دفاتر ادارات راهداری که در پایانه‌ها مستقر شده اند اطلاع دهند.

او افزود: همچنین افراد می‌توانند تخلفات را از طریق، تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص رعایت دستور العمل بهداشتی در پایانه‌های بار و مسافر در ایام نوروز، گفت: سیاست این اداره کل حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها انجام می‌شودو اقداماتی، چون ضد عفونی نمودن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطری‌های یکبار مصرف، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران برای مقابله با ویروس کرونا است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.