رئیس کمیسیون فنی شورای آمل گفت: کرایه تاکسی در مسیر‌های عادی این شهر افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرشید لیتکوهی رئیس کمیسیون فنی شورای آمل گفت: کرایه تاکسی در مسیر‌های عادی این شهر افزایش نمی‌یابد، اما در مسیر‌های ۴ کیلومتر مانند از میدان ۱۷ شهریور تا هزار سنگر با توجه به انتقادات رانندگان قرار است تصمیماتی برای افزایش کرایه داشته باشیم که هنوز تصویب نشده است.

او با بیان اینکه هنوز افزایش قیمت کرایه تاکسی برای مسیر‌های ۴ کیلومتر پایان نیافته است، افزود: نرخ در نظر گرفته شده باید به تصویب شورا رسیده و در کمیته انطباق تایید شود و اگر تصیمی گرفته می‌شود با نظر اعضای شورا خواهد بود.

لیتکوهی ادامه داد: هر ساله افزایش نرخ داشتیم، اما امسال بخاطر شرایط کرونا و رعایت فاصله اجتماعی سه نفر شدن، کرایه نیز افزایش چشمگیری داشت.

رئیس کمیسیون فنی شورای آمل از برنامه‌ها در جهت روان سازی ترافیک گفت: تغییراتی در میدان ۷ تیر در حال اجراست که ادامه طرح چراغ دار کردن بلوار بسیج و پیاده روسازی هسته مرکزی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عظیمی
۱۷:۱۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
به گمانم از جمله شهرهای که فاصله گذاری را در تاکسی رانی رعایت می کند( غیر از تاکسی ون) آمل باشد کلا سه مسافر واین کارشان قابل تقدیر است . هر سوار و پیاده ای دو هزار تومان منطقی است لطفا تغیر ندهید ورانندگان و مسافران را به دردسر نیندازید.
متشکرم
آخرین اخبار