رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ کننده سایت‌های قمار و شرط بندی آنلاین در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ محمدپور رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: در پی رصد و پایش فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، کانال تلگرامی فعالی در زمینه تبلیغ سایت شرط‌بندی آنلاین شناسایی و موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، گرداننده کانال مربوطه را شناسایی، در نهایت متهم طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه تجهیزات و ادله دیجیتال کشف شده به این پلیس منتقل شد.

سرهنگ محمدپور بیان کرد: متهم در بازجویی در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد، ولی در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد و منفعت مالی اعلام کرد، که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و قمار جرم است و با تبلیغ کنندگان برخورد قانونی خواهد شد افزود: از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان می‌خواهیم به تبلیغات فریبنده افراد سودجو در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند.

او از شهروندان خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.