رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی خانمی که اقدام به فروش داروی غیر مجاز در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ محمدپور رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان نهبندان در رصد و بررسی شبانه روزی فضای مجازی صفحه ای را در اینستاگرام که اقدام به فروش دارو به صورت غیر مجاز می کرد، مشاهده کردند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا، مالک صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و با أخذ دستور قضایی، در اداره پلیس حضور پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ محمدپور عنوان کرد: متهم در اظهارات خود از ممنوعیت فروش دارو در فضای مجازی اظهار بی اطلاعی کرد و دلیل خود را از ایجاد این صفحه در اینستاگرام، کسب درآمد عنوان کرد که در نهایت با أخذ تعهد قضائی، پرونده این مجرم سایبری برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی تصریح کرد: خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است و با توجه به ارتباط مستقیم دارو با سلامتی افراد، بهتر است خرید هرگونه محصول دارویی تنها از طریق داروخانه‌ها انجام گیرد.

او از هموطنان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.