دبیر بهبهانی رتبه اولجشنواره الگو‌های تدریس برتر را کسب کرد

مدیر آموزش وپرورش بهبهان از کسب رتبه اول کشوری جشنواره الگو‌های تدریس برتر درس آمادگی دفاعی از سوی دبیر بهبهانی خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش وپرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره الگو‌های تدریس برتربا اهداف؛ ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس دبیران و اصلاح نگرش‌های رایج و سنتی موجود در شیوه‌های تدریس، شناسایی روش‌های نوین در یاددهی و یادگیری و ایجاد فرصت مناسب برای کشف و شکوفایی استعداد‌های دبیران با تکیه بر استفاده از روش‌های تدریس فعال و موثر هر سال برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: فرشته خسروانی دبیر دبیرستان استعداد‌های درخشان فرزانگان مهندس دادپور در جشنواره الگو‌های تدریس برتر موفق به کسب رتبه اول کشوری درس آمادگی دفاعی گردید.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ضمن تبریک این موفقیت به معاونت متوسطه آموزش و پرورش بهبهان، کارشناسان این حوزه، دبیر برگزیده و جامعه فرهنگیان تصریح کرد: فرهنگیان ساعی و پرتلاش شهرستان بهبهان توانسته اند با تلاش و مجاهدت‌های علمی و همت والای خود در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، پرورشی و... در سطح استان و کشور افتخارآفرین باشند و شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.