آموزش بهتر با ارائه بیش از ۱۰۰ ویدئوی آزمایشگاهی به دانش آموزان ناحیه یک اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: به منظور آموزش بهتر دروس آزمایشگاهی، بیش از ۱۰۰ ویدئوی مربوط به این دروس با همکاری پژوهش سرای فارابی انجام شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور آموزش بهتر دروس آزمایشگاهی، بیش از ۱۰۰ ویدئوی آزمایشگاهی مربوط به دروس آزمایشگاه علوم پایه‌های دهم و یازدهم و آزمایش‌های مربوط به کتاب علوم تجربی دوره متوسطه اول و پایه دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی  بوسیله ۱۲ کارشناس و دبیر موظف در پژوهش سرای فارابی ناحیه یک اهواز انجام شد.

او هدف از انجام آزمایش‌ها در فضای آزمایشگاه‌ها را آموزش بهتر به  دانش آموزان با بهره گیری از فضای مجازی عنوان کرد و افزود: اجرای آزمایش‌های کتب درسی مورد استقبال گسترده دانش آموزان و دبیران این ناحیه قرار گرفته است.

نیسی گمراوی با بیان اینکه این پروژه با همکاری  پژوهش سرای فارابی ناحیه یک اهواز انجام می‌شود، اظهار داشت: همچنین سایر دانش آموزان می‌توانند این ویدئو‌های آموزشی را که در فضای مجازی منتشرمی شوند، مشاهده کنند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک تصریح کرد: تدریس آزمایش‌ها به صورت ویدئو  در فضای آزمایشگاه تاثیر بسیار زیادی بر روند آموزش مطالب به دانش آموزان دارد و امیدواریم که این امر تداوم داشته باشد چراکه هدف آموزش و پرورش ارایه آموزش بهتر به محصلان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.