فرماندار شهرستان پارس آباد از احتمال ورود شهرستان پارس آباد به وضعیت قرمز کرونایی در هفته آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه ستاد کرونا اعلام هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، شرکت ها، اصناف و بازاریان، شهروندان و روستائیان برای رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و تردد غیر ضروری در وضعیت نارنجی، ممنوعیت فعالیت مشاغل و اصناف گروه ۳ و ۴ و برگزاری هر گونه مراسم ملی و مذهبی و مراسمات عروسی و عزا و برگزاری تجمعات و نمایشگاه‌ها و همایش‌ها هشدار داد.

او افزود: این محدودیت‌ها در شرایط قرمز کرونایی افزایش یافته فقط گروه شغلی اضطراری ۱ مجاز به فعالیت خواهند بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد تاکید کرد: اعمال محدودیت‌های ورود به شهر و خروج از شهر و اعمال جرائم تردد غیر مجاز و شبانه برقرار شد.

امامی یاد آوری کرد: کاندیدا‌های انتخاباتی از برگزاری تجمعات تبلیغاتی خودداری کنند و در صورت گزارش برخورد و اعلام جرم و در صلاحیت آن‌ها منظور خواهد شد.

شهردار پارس آباد نیز با اشاره به روند صعودی ویروس منحوس کرونا در منطقه و لزوم استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و توجه به دستورات بهداشتی گفت: کنترل این ویروس تنها با همکاری و همراهی مردم عزیز موثر خواهد شد و از تمامی شهروندان عزیز خواست در راستای حفظ سلامت خود و خانواده و یاری رساندن به حافظان و مدافعان سلامت جامعه از حضور در مراسمات عروسی و عزا و اجتماعات جداً خودداری نمایند.

او ضمن تسلیت به صاحبان عزا، از عموم مردم خواستند در راستای حفظ سلامتی خود و اقوام، از برگزاری هر گونه مراسمات در آرامستان‌ها و محلات جدا خودداری کنند که طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان برگزاری مراسمات ختم در آرامستان‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.