فرماندار اردبیل گفت: از امروز محدودیت‌های سخت گیرانه کرونایی در شهر اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از سطح شهر اردبیل گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان اردبیل از امروز محدودیت‌های سخت گیرانه در شهر اردبیل اجرا و در هسته مرکز شهر اردبیل نیز محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

او افزود: فعالیت بیش از ۸۰ درصد اصناف و مراکز در شهرستان اردبیل تعطیل است و بازار سنتی و بازار‌های سرپوشیده شهر اردبیل نیز در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: به جز گروه‌های یک که شامل تامین مایحتاج ضروری مردم بوده بقیه مراکز و اصناف از امروز در شهر اردبیل تعطیل هستند.

امامی یگانه از حضور بیش از ۴۰ اکیب برای نظارت بر روند اجرای محدودیت‌ها در شهر اردبیل خبر داد و گفت: همکاری مردم و اصناف و بازاریان در این زمینه قابل قدردانی است.

او ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج از اردبیل با پلاک بومی را ممنوع عنوان کرد و افزود: فقط برای تردد‌های اداری ضروری از جمله امورات قضایی و درمانی با ارائه مدارک مجوز تردد در فرمانداری اردبیل صادر می‌شود.

فرماندار اردبیل اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه جانبه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط تک تک مردم به شرایط و روال عادی بازگردیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.