استاندار اردبیل گفت: با انجام نظارت‌های هوشمندانه پلیس در جریان اجرای طرح محدودیت عبور و مرور به داخل شهر‌های قرمز، تردد در جاده‌های استان کاسته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پلیس راه های استان گفت: نزدیک ۵۰۰ نیروی انتظامی در جریان اجرای طرح های اعمال محدودیت کرونایی همکاری کرده و مردم نیز این نیروها را در راستای اجرای موفقیت آمیز همراهی می کنند.

او افزود: در بحث تردد، در جاده ها از ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز ممانعت می شود که این طرح در ‌استان شامل شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با توجه به همکاری مناسب و هوشمندانه مردم و رعایت نکات اعلام شده میزان جریمه های انجام گرفته در حد پایین گزارش شده است.

بهنام جو گفت: با اعمال محدودیت ترافیکی در جاده ها از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی به خارج از استان جلوگیری می شود.

او بیان کرد: با اعمال قانون بارترافیکی و رفت و آمد داخل شهرها کم شده و از ۹ شب تا چهار صبح نیز خودرو ها تردد در داخل شهرها انجام نمی شود.

استاندار اردبیل اظهار امیدواری کرد که این طرح ها اثر مستقیمی در قطع زنجیره انتقال داشته و موجب کاهش بستری در بیمارستان ها شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.