جنگ بین تمدن ها در بازی Age of Empires ۴

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که گیمرها در بازی Age of Empires ۴ به جنگ با تمدن‌ها خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوی Xbox Game، که به اندازه کافی ما را منتظر نگه داشته بود سرانجام جزئیات عنوان بعدی سری Age of Empires را منتشر کرد.

مبارزات Age of Empires ۴

چهار مبارزه تاریخی جدید در Age of Empires ۴ وجود دارد، یکی از آن‌ها نورمان‌ها است که برای اولین بار در پیش نمایش آوریل ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. بر خلاف بازی‌های قبلی Age of Empire، که مبارزات آن‌ها بر روی یک شخصیت تاریخی متمرکز بود، مبارزات در Age ۴ به بخش‌هایی تقسیم می‌شوند و از نسل خانواده پیروی می‌کنند. به عنوان مثال، در مبارزات نورمن، ما با ویلیام فاتح آغاز می‌کنیم، و سپس به فرزندان او می‌رسیم.

تمدن‌ها در Age of Empires ۴

این بازی ویدئویی در حال راه اندازی هشت تمدن است که تاکنون مغول‌ها، دهلی (هندی ها)، چینی‌ها و انگلیسی‌ها فاش شده‌اند. به طور سنتی، شهروندان در Age of Empires برخلاف برخی دیگر از بازی‌های استراتژی زمان واقعی (RTS)، که نژاد‌ها می‌توانند کاملا متفاوت از یکدیگر بازی کنند، شبیه به یکدیگر بازی کرده اند.

 بازی Age of Empires ۴

واحد‌ها و جنگ‌ها Age of Empires ۴ 

یکی از مواردی که اکثرا طرفداران Age of Empires ۴ درخواست دارند این است که دارای گزینه‌های بهتر محاصره باشد و تیم سازنده هم این کار را انجام داده‌اند. در این عنوان از بازی جنگ محاصره نیز گنجانده شده است. واحد‌های شما می‌توانند دیوار‌ها را مقیاس بندی و از آن‌ها دفاع کنند.

تیم سازنده می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همیشه مثلثی بین پیکمن، واحد‌های محدوده و واحد‌های نصب شده وجود دارد، که تقریباً در تمام بازی‌های قبلی عصر امپراتور‌ها وجود داشته‌اند. پس هنوز واحد‌های عمومی وجود خواهند داشت. ما تقریباً با این فرمول مثلثی در تمدن‌های مختلف بازی کرده ایم، اما همیشه می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که این سه دسته به گونه‌ای نشان داده شده اند که مردم کاملاً بتوانند آن را درک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار