دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تهیه و توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملکپور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور حمایت از افراد و خانواده‌های زیرپوشش این نهاد، دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های زیرپوشش با کمک مردم تهیه شده است.

او افزود: ارزش هر بسته مواد غذایی چهار میلیون ریال است و همچنین این نهاد در ماه رمضان پارسال و ماه محرم نیز بسته‌های معیشتی را بین مددجویان زیرپوشش توزیع کرد.


بیشتر بخوانید


ملکپور اضافه کرد: ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود که برای تهیه و طبخ این غذا‌ها ۵۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان فعال خواهد شد.

او گفت: تمام مراحل تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین بسته‌های معیشتی کمک به نیازمندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

ملکپور ادامه داد: در استان ۱۸ اداره و ۹۳ مرکز نیکوکاری فعال است که ۴۷ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد فعال هستند که آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیک‌اندیش است تا در ماه مهمانی خدا بین جامعه هدف توزیع شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار