مدیرکل بهزیستی فارس از واگذاری بیش از هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و پرداخت ۷۷ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس با توضیح اهم فعالیت‌های بهزیستی در سال ۹۹ ضمن اشاره به واگذاری بیش از ۱۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار بهزیستی فارس از ادامه دار بودن این پروژه در سال۱۴۰۰خبر داد.

او بیان کرد: پارسال با کمک خیران ۷۷ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت مددجویان داشته‌ایم که مبلغ ۲۱۶ میلیون ریال در طرح پازل همدلی و در قالب لوازم التحریر، ۷۰ میلیارد ریال کمک‌های غیرنقدی و هفت میلیارد ریال حمایت نقدی در زمینه ازدواج مددجویان نیازمند هزینه شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت: با افتتاح ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی مسیری نو در ارائه خدمات به جامعه هدف در پیش گرفته‌ایم که ضمن شفاف کردن فرآیند خدمات با بهره گیری از بخش غیر دولتی و رفع موانع خدمات‌رسانی امید است رضایتمندی کامل مددجویان تحت پوشش این سازمان در سال ۱۴۰۰ فراهم شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار