از ۶ نفر کارکنان منتخب اورژانس اجتماعی در فارس تقدیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برگزاری ویدئو کنفرانسی با حضور  شریعتمداری وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور،  معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در سازمان بهزیستی کل کشور به صورت همزمان در تمامی ادارات کل بهزیستی کشور برگزار شد.

 سید محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس به همراه کیوان نیازی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، معصومه دستغیب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، معاون اجتماعی و کارشناسان مربوطه بهزیستی فارس در این نشست حضور داشتند.

سید محمد صادق کشفی نژادمدیرکل بهزیستی استان فارس  با اشاره به اینکه  اهمیت شناخت خدمات خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی از سوی خانواده‌ها برای راهنمایی و کمک به افراد در شرایط بحرانی خدمات رسانی مرکز اورژانس اجتماعی در  ۲ هزار و  ۲۰۰ نقطه پر آسیب کشور با حمایت از تشکل‌های حامی زنان، کودکان، آسیب‌دیدگان سالمندان گفت: اهمیت مرکز فوریت‌های اجتماعی در جامعه امروز بر کسی پوشیده نیست و ما افتخار می‌کنیم که مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم  برای رفع هر گونه تعارض و آسیب زدگی به بهزیستی اعتماد می‌کنند.

او، بیان کرد: دو مرکز اورژانس اجتماعی در شیراز و ۲۲ مرکز در کل استان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

کشفی نژاد، با اشاره به تعداد پرونده‌های واحد مداخله در بحران تصریح کرد: اورژانس اجتماعی فارس طی نه ماه نخست امسال با یکصد و سی هزار و ۹۶۵ تماس تلفنی و هشت هزار و نه پرونده  واحد مداخله  بحران‌های فردی و اجتماعی  در خدمت مردم فارس بوده است.

مدیرکل بهزیستی فارس، با اشاره به تقدیر از کارکنان برجسته اورژانس اجتماعی مراکز فارس به نمایندگی از سایر فعالان این حوزه و رونمایی سامانه آماری اورژانس اجتماعی در سراسر کشور  ادامه داد: بهزیستی در همین نشست از آماده‌سازی لایحه قانونی ساختار و وظایف فوریت‌های اجتماعی به طور ویژه رونمایی کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.