رئیس شورای شهر تهران گفت: نوسان در موضع گیری و دادن وعده درباره واکسیناسیون میان مسئولان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: تعداد فوتی‌های کرونا در تهران که در بهشت زهرا دفن می‌شوند از عدد ۷۰ عبور کرده است.

وی ادامه داد: نوسان در موضع گیری و دادن وعده درباره واکسیناسیون میان مسئولان نگران کننده است و تا به امروز هم تعداد کمی توانستند از واکسن استفاده کنند.

وی افزود: نباید مسئول سلامت کشور، یک روز در قامت موفق‌ترین کشور در مهار کرونا و چندی بعد بعنوان فردی مایوس اظهار نظر کند و برنامه‌هایی را اعلام کند که مشخص است به دلیل تحریم و سایر مشکلات اجرایی نیست.

هاشمی گفت: افراط و تفریط در اظهار نظر‌های رسمی، موجب می‌شود تا افکار عمومی به بازار شایعات و اخبار غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی رو بیاورد و نسبت به تنظیم رفتار خود در جامعه از نرفتن به سفر تا کاهش تردد و خودداری از حضور در اجتماعات خانوادگی و دوستانه، سستی به خرج دهد.

وی در ادامه گفت: طی ۱۵ ماه سپری شده از ورود پاندمی کرونا به کشور، هر زمان که از سوی مسئولان شاهد اقتدار، تصمیم گیری صحیح و بموقع بوده ایم، مردم با همراهی و تصمیمات، شیب این بیماری را در کشور منفی کرده اند و هرزمان که شاهد تزلزل، تردد و سخنان توخالی بودیم با سردرگم شدن جامعه، شیب بیماری افزایش یافته است.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: از دولت می‌خواهیم در کنار توجه تبلیغاتی به حمل و نقل عمومی تهران، گره کور شده تامین اتوبوس و واگن را باز کند و با تشکیل جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور ناهماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی را در تامین اعتبار تولید ناوگان حمل و نقل عمومی تهران برطرف کند.

هاشمی در پایان تاکید کرد: با توجه به اعلام هشتاد درصد تولید داخل بودن قطار ملی، طبیعی است که امکان استفاده از اعتبار اسنادی ارزی برای تولید وجود ندارد و باید دستور شفاهی رییس جمهور در مراسم رونمایی بسرعت اجرایی تا بودجه تولید این قطار تامین شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار