معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از روند مطلوب توزیع کالا‌های اساسی مردم در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند مطلوب توزیع کالا‌های اساسی در استان گفت: ۶ هزار و ۵۰ تن قند و شکر ویژه ماه مبارک رمضان آماده توزیع در استان شد.

او افزود: از این میزان پنج هزار تن مختص صنف و صنعت و یک هزار و ۵۰ تن مربوط به مصرف خانوار است و از مجموع یک هزار و ۵۰ تن قند و شکر مخصوص مصرف خانوار، ۷۰۰ تن قند و ۳۵۰ شکر است.


بیشتر بخوانید


مرادی اضافه کرد: قیمت شکر صنف و صنعت به قیمت ۱۱۵ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم، نرخ شکر ویژه مصرف خانوار ۸۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و بهای قند مصرف خانوار ۹۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم مشخص شده است.

او ادامه داد: شکر مصرف خانوار در بسته‌های یک کیلوگرمی و قند مصرف خانوار در بسته بندی‌های پنج کیلوگرمی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مرادی گفت: برای ماه مبارک رمضان در استان یک هزار تن برنج یارانه‌ای هندی اختصاص داده شد و این برنج در کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی با قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بین مردم توزیع می‌شود که از این میزان تاکنون ۵۰۰ تن در فروشگاه‌های منتخب اصناف توزیع شده است و بقیه سهمیه به زودی توزیع خواهد شد.

او افزود: کالا‌های اساسی یارانه‌ای مورد نیاز مردم در ۱۰۰ فروشگاه منتخب زیرمجموعه اصناف شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری بین مردم توزیع می‌شود.

مرادی اضافه کرد: برای ماه مبارک رمضان امسال ۳۰۰ تن روغن مخصوص صنوف شیرینی پزی، رستوران داران و تولیدکنندگان نان فانتزی چهارمحال و بختیاری به قیمت مصوب درج شده روی بطری توزیع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار