کشیک‌های نوروزی اصناف در چهارمحال و بختیاری برقرار است

به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم برای اصناف چهارمحال و بختیاری کشیک نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم برای اصناف استان کشیک نوروزی در نظر گرفته شده است.

او افزود: کشیک به ویژه برای مواد غذایی، نان، مرغ و گوشت پیش بینی و به اصناف اطلاع‌رسانی شده است.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: کشتارگاه‌های استان نیز در تعطیلات نوروز کشیک دارند و طوری برنامه‌ریزی شده است که مردم استان در تعطیلات با کمبود کالایی مواجه نشوند.

او با بیان اینکه گوشت مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد و کمبودی در این خصوص گزارش نشده است، ادامه داد: برای نوروز که ممکن است شاهد حضور مسافرانی در استان باشیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که با کمبودی در این خصوص مواجه نشویم.

نصیری از تشدید نظارت‌ها بر اصناف استان طی روز‌های پایانی سال و در روز‌های تعطیل نوروز نیز خبر داد و گفت: تعداد نفرات و موارد بازرسی افزایش قابل توجهی داشته و با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

او به عرضه میوه نوروزی در نقاط مختلف استان نیز اشاره کرد و افزود: ۵۵۰ تن میوه باکیفیت و مرغوب وارد استان شده است که از این تعداد ۳۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب است که توزیع آن از روز‌های اخیر آغاز و تاکنون با استقبال خوبی روبرو شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.