مدیرگروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت:دانش‌آموختگان و دانشجویان ارتباطات تا ۳۰ اردیبهشت با ارسال چکیده مقاله فرصت دارند تا در اولین همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی» شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهران صمدی مدیرگروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: همایش دانش‌آموختگان و دانشجویان ارتباطات ،همراه با پنل‌های بین‌المللی در ۱۳ محور از جمله «حکمت اسلامی و تعالی جامعه‌شناسی»، «حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت»، «حکمت اسلامی و تعالی روانشناسی»، «حکمت اسلامی و تعالی سیاسی» و سایر محور برگزار می‌شود، اما یکی از آن‌ها با عنوان «حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی»، می‌تواند مورد توجه دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته علوم ارتباطات اجتماعی قرار گیرد.

اوافزود: پیش‌همایش‌های اولین همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی» از اول تا ۱۶ تیر سال جاری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تا ۳۰ مردادماه فرصت دارند تا نسخه نهایی مقالات را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

او بیان کرد: نتایج داوری مقالات در ۳۰ شهریور اعلام می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آیین افتتاحیه، پنل‌های تخصصی و اختتامیه می‌توانند در ۳۰ مهرماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 مدیرگروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تاریخ افتتاحیه همایش را هشتم آبان ۱۴۰۰ اعلام و بیان کرد: پنل‌های تخصصی این همایش ملی از ۹ تا ۲۴ آبان ماه و اختتامیه آن نیز در ۲۶ آبان سال جاری برگزار می‌شود.

صمدی این را هم گفت که علاقه‌مندان جهت دسترسی به موضوعات محوری کمیته‌ها، زمانبندی و ارسال مقالات می‌توانند به سایت همایش به آدرس «hlkmah.iau.ir» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.