برخی از بازیکنان در فوتبال اروپا توانسته اند با گل‌هایی که برای تیم‌های خود به ثمر می‌رسانند امتیازات زیادی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا تاکنون توانسته اند با عملکرد خوب خود امتیارات زیادی را برای تیم هایشان کسب کنند. در ادامه به برخی از این بازیکنان اشاره کرده ایم.

۱- رابرت لواندوفسکی

۶ مهاجم که بیشترین گل سه امتیازی را در ۲۰۲۰ _۲۰۲۱ برای تیم هایشان زده اند

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و امتیازات زیادی را برای باوارایی‌ها کسب کند.

او تاکنون توانسته ۹ گل سه امتیازی برای بایرن مونیخ به ثمر برساند و در مجموع ۲۷ امتیاز برای این تیم آلمانی کسب کند. لواندوفسکی تاکنون  ۳۵ گل برای باوارایایی‌ها به ثمر رسانده است.

۲- لوئیس سوارز

۶ مهاجم که بیشترین گل سه امتیازی را در ۲۰۲۰ _۲۰۲۱ برای تیم هایشان زده اند

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و  پس از سال‌ها بازی در بارسلونا مجبور به ترک نیوکمپ شد و به تیم اتلتیکو مادرید پیوست. او با عملکرد خیره کننده‌ خود در این فصل از رقابت های لالیگا تاکنون موفق شده  ۱۸ گل برای تیم اتلتیکو مادرید به ثمر برساند که ۹ گل او سه امتیازی بوده  و همانند لواندوفسکی ۲۷ امتیاز را برای اتلتیکو کسب کرده است.

۳- روملو لوکاکو

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر میلان بهترین فصل دوران بازیکنی خود را سپری می کند. لوکالو در سری آ توانسته ۲۵ گل به ثمر برساند و با کریستیانو رونالدو برای کسب آقای گلی سری آ رقابت تنگاتنگی دارد. لوکالو همچنین توانسته ۸ گل سه امتیازی را نیز برای تیم اینتر میلان به ثمر برساند، تا اینتری‌ها پس از سال‌ها صدرنشین سری آ شوند. تیم فوتبال اینترمیلان توانسته اختلافی ۱۴ امتیازی با تیم دوم جدول یعنی آث میلان ایجاد کند تا پس از سال‌ها شانس اصلی قهرمانی در سری آ باشد.

۴- کریم بنزما

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از تیم فوتبال رئال مادرید کارشناسان متعقد بودند این تیم با مشکل گلزنی مواجه خواهد شد. اما بنزما با اعتماد به نفس بالای خود تا حدودی توانسته نبود رونالدو را جبران کند و تاکنون ۱۹ گل برای کهکشانی ها به ثمر رسانده که ۷ گل او سه امتیازی بوده و در مجموع او ۲۱ امتیاز را برای رئال مادرید کسب کرده است.

۵- برونو فرناندز

مهاجم جوان و پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل برای شیاطین سرخ مثمرثمر بوده و موفق شده ۱۶ گل را وارد دروازه حریفان کند. فرناندز با به ثمر رساندن ۷ گل سه امتیازی کمک زیادی به منچستری ها کرده تا در کورس قهرمانی با تیم همشهری خود یعنی منچسترسیتی باشند. فرناندز یکی از ستاره‌های فوق العاده منچستر یونایتد در این فصل لیگ جزیره بوده است.

۶- چیرو ایموبیله 

مهاجم ۳۱ ساله و ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو، یکی از ستون‌های این تیم به شمار می رود. او با عملکرد خیره کننده خود در فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ توانست با ۴۴ گل کفش طلای اروپا را کسب کند. ایموبیله در فصل جاری نیز توانسته ۷ گل سه امتیازی برای تیم لاتزیو به ثمر برساند تا نقش مهمی در نتایج کسب شده لاتزیو در این فصل سری آ ایفا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار