اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به حکم شستا

باشگاه پرسپولیس نسبت به توقیف اموال خود برای پرداخت طلب شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شستا پس از دریافت نکردن تمام و کمال طلب ۲ میلیون یورویی خود از فدراسیون فوتبال، اقدام به توقیف اموال این مجموعه کرد.

همین امر باعث شد تا گفته شود سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس برای انتقال و ثبت سند آن به اسم شستا مورد پیگیری حقوقی قرار دارد که البته باشگاه پرسپولیس پس از بررسی این پرونده لایحه دفاعی جدیدی را به دادگاه ارائه کرده است تا مانع از این موضوع شود.


بیشتر بخوانید


مسئولان این باشگاه علاوه بر مخالفت با فروش این بخش از ساختمان، عنوان کرده است ۶ دانگ ساختمان فعلی برای پرسپولیسی‌ها است و هیچ نهادی از جمله فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، حق داد و ستد آن را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن حسین پور
۱۷:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
با ادای احترام وآرزوی موفقیت برای تیم محبوبم پرسپولیس پر افتخار ایران متاسفانه از چندبازی گذشته این تیم درلیگ تا اعزام تیم به هند آقایان پیروانی و گلمحمدی خواسته یاناخواسته دائم درحال تزریق استرس به ما وتیم هستند چمن زمین وکارشکنی هند وووو ازبس آیه یاس میخونن انگار میخوان مارا آماده خبرحذف از لیگ آسیا بکنند چرا بجای این حرفا بدنبال رفع مشکل گلزنی وعدم هماهنگی بازیکنان نیستید چرا اینقده فرافکنی؟؟؟؟ خط حمله پرسپولیس بدترین است عبدی بی انگیزه شهریار زیر فشار عیسی سردر گم درآفسادهای پیاپی عالیشاه خود....ازنگاه من هوادار این تیم بهترین تیم دو دهه گذشته است تنها باید روحیه آقایحیی وافشین را مثبت کرد بهترین نیمکت تاریخ پرسپولیس همین نیمکت فعلی است اگر آقایحیی ازشون استفاده بهینه بکنه...مسئولین ورزش و پرواز هند هردو گفتن ما با پرسپولیس هماهنگ کردیم که روز یکشنبه باید درفرودگاه گوا به زمین بنشینید شما ونه روز شنبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مال کیسرو که مفت میخوره و میخوابرو بردارید نوش جونتونم باشه از همه چیز حلالتر :))))))))))))
آخرین اخبار