سلیمانی دشتکی گفت: ورزش باید در اولویت اول مسئولیت‌های اجتماعی باشد، زیرا ورزش پایه و اساس سلامتی نفس، جسم و جان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان گفت: ورزش باید در اولویت اول مسئولیت‌های اجتماعی باشد، زیرا ورزش پایه و اساس سلامتی نفس، جسم و جان است و حتما به کل ورزش و بخش بانوان توجه خواهیم داشت، زیرا ۵۰ درصد ورزش را بانوان تشکیل می‌دهند.

او با بیان اینکه وقتی تولید و صادرات نفت کشور، مرکز اصلی پتروشیمی و پالایشگاه گاز در خوزستان است، افزود: برای کمک به تیم‌های نفتی نیاز به وزیر نفت هم نیست و اگر همین شرکت‌ها به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند، مشکل تیم‌های نفتی حل می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: معمولا تیم‌های فوتبال و ورزشی، اسپانسر می‌گیرند و استان خوزستان هم یکی از استان‌های غنی در نفت، گاز و پتروشمی است و بیشترین مسئولیت‌های اجتماعی نیز متوجه همین مجموعه‌ها در استان است.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس وقتی تولید و صادرات نفت کشور، مرکز اصلی پتروشیمی و محل و مرکز پالایشگاه گاز در خوزستان است، برای کمک به تیم‌های نفتی نیاز به وزیر نفت هم نیست و اگر همین شرکت‌ها به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند، مشکل تیم‌های نفتی حل می‌شود.

این مقام مسئول گفت: اینکه تیم‌های نفتی از خودشان هستند. همچنین من هم کمک می‌کنم تا این شرکت‌ها، قوی‌تر در همین خوزستان از تیم‌های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان حمایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار