در چهار سال گذشته ۲۵ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای رویکرد دولت برای حمایت از بخش تولید گفت: در چهار سال گذشته ۲۵ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان این استان پرداخت شد.

او افزود: این میزان تسهیلات از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ از محل اعتبارات رونق تولید، تبصره ۱۸، اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی، صندوق توسعه ملی و روستایی و عشایری پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: از این میزان تسهیلات سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶، پنج هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷، هفت هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ و ۹ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ به متقاضیان واجدشرایط در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

او ادامه داد: پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان در سال گذشته در مقایسه با سال ۱۳۹۸ افزون بر ۸۶ درصد افزایش داشته است.

نصیری با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند ضمن تلاش برای پشتیبانی از تولیدکنندگان و رفع مانع‌های موجود در مسیر سرمایه‌گذاری و تولید، نسبت به تحقق اهداف مورد نظر معظم له در این نامگذاری بکوشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار