فرمانده انتظامی شازند از افزایش ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،از افزایش ۵۰ درصد کشف کالای قاچاق در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در حوزه کشف کالای قاچاق و حمایت از تولید افزایش کشف داشتیم که در سال ۱۴۰۰ هم این موضوع ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جودکی از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان شازند هم در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: نیروی انتظامی شهرستان شازند با تلاش شبانه روزی و بی شائبه در سال گذشته در مقایسه با سال ۹۸ افزایش کشفیات و مقابله با سوداگران مرگ داشته است.

او اضافه کرد: در حوزه دستگیری سارقان هم پلیس شهرستان موفق شد افزایش ۲۴ درصدی کشف و همچنین افزایش ۶۲ درصدی دستگیری سارقان را داشته باشد که ارمغان خوبی برای شهروندان عزیز شهرستان شازند است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: چشم اندازمان این است که در سال ۱۴۰۰ هم مثل سابق و همچون سال گذشته توفیقات روز افزونی داشته باشیم.

او ادامه داد: برنامه‌های مدون، طرحای پاکسازی در برخورد با سوداگران مرگ و دستگیری سارقین را اد امه خواهیم داد تا بتوانیم امنیت در خور و شان مردم شهرستان شازند داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.