کشفیات کالای قاچاق در استان مرکزی حدود ۸۰ درصد رشد داشته است.

 

طاعتی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در حاشیه جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق استان مرکزی در ۱۰ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸۰ درصد رشد داشته است.

طاعتی افزود: یکی از ویژگی‌های خاص استان مرکزی وجود هاب نفت کشور در شهرستان ساوه است که مقرر شد پدافند غیرعامل به منظور افزایش ایمنی اقدامات لازم را انجام دهند.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان کشف و حدود ۹۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

اکرمی افزود: با توجه به محدودیت انبار‌های کالا‌های قاچاق باید در اسرع و قت این کالاهاتعیین تکلیف شوند یا راهکاری برای ساماندهی این کالا‌ها در نظر گرفته شود.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه لوازم بهداشتی و مواد غذایی موجود در انبار‌ها گواهی مبدا ندارند بنابراین دانشگاه‌های علوم پزشکی نمی‌تواند مجوز فروش آن‌ها در داخل کشور را صادر کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.