عملیات آب رسانی به ۱۹روستای نیشابور با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا اخویان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت: با به پایان رسیدن عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان، مشکل دسترسی ١٢ هزار نفر جمعیت روستایی به آب شرب با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال برطرف شد.

او افزود: با اتمام این پروژه‌ها مشکل قطعی، کم‌فشاری و کیفیت آب شرب اهالی این روستا‌ها حل شد و در امسال شاهد مشکلات ایجاد شده برای روستاییان مانند سال‌های قبل در این روستا‌ها نخواهیم بود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور ادامه داد: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با دبی ۳۴ لیتر بر ثانیه، احداث یک‌هزار و ۵۵۰ متر مکعب متر مکعب مخزن ذخیره، لوله‌گذاری ۳۶ هزار و ٩٠٠ متر خط انتقال، سه هزار و ۱۰۰ متر اصلاح شبکه و ۴۶ هزار متر توسعه شبکه توزیع و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده در اجرای این پروژه‌ها بوده است.

اخویان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از سال ۹۵ آغاز و در سه فاز اجرا شده است، بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ضمن توسعه و تقویت شبکه و منابع توزیع، ۱۲ هزار و ۴۲۹ نفر در قالب سه هزار و ۷۶۷ خانوار روستایی نیشابور از نعمت آب شرب بهداشتی مناسب در تمام طول سال بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.