به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۳ طرح در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴۰۰ میلیارد ریال طرح در استان افتتاح و عملیات اجرای آن آغاز می‌شود که از این میزان ۳۳۶ میلیارد ریال طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

او با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) افزود: در این دهه ۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیسی از افتتاح ۱۹ طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: برای افتتاح این تعداد طرح ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او ادامه داد: پروژه مسکونی ۵۴ واحدی میثاق یک منظریه شهرکرد از دیگر طرح‌های افتتاحی بنیاد مسکن است که با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

رئیسی با اشاره به مقاوم‌سازی۴۰ هزار و ۲۹۹ واحد مسکونی در استان گفت: در دهه حساب ۱۰۰ تعداد واحد‌های مقاوم‌سازی به ۴۰هزار و ۳۰۰ واحد می‌رسد که برای این تعداد واحد پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او افزود: همچنین در این دهه عملیات اجرایی مجمع خیرین سلامت روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و موزه و مرکز فرهنگی داراب افسربختیاری در روستای دستگرد شهرستان بروجن با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

رئیسی با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، تلاش برای تحقق این شعار را از مهمترین برنامه‌های این نهاد در سال جدید بیان و اضافه کرد: از مهمترین این برنامه‌ها تولید مسکن است و با توجه به اینکه مسکن صنعت پیشران است، علاوه‌بر ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال خوبی در سطح استان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار