اداره کل اطّلاعات آذربایجان شرقی در اطّلاعیه‌ای از آحاد مردم، مسئولان، نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در گرامیداشت هفته سرباز گمنام، مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در این اطّلاعیه از عموم اقشار مردم، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تأمین، نمایندگان مجلس و سایر ارگان‌ها و نهاد‌هایی که با ابراز احساسات خود نسبت به تلاش سربازان گمنام، تجلیل کرده اند، قدردانی شده و بر همراهی همگانی با هدف برقراری امنیت و آرامش بیشتر در ایران اسلامی، تأکید شده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بی‌شک استمرار موفقیت‌های این اداره کل در مقابله با دسیسه‌های دشمنان انقلاب مرهون عنایات حق تعالی، توجهات حضرت ولیعصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری و همکاری و همراهی دلسوزانه مردم فهیم و انقلابی استان بوده و به ویژه نقش موثر نماینده مقام عظمای ولایت در ایجاد هماهنگی بین اعضای شورای تامین و جامعه اطلاعاتی بی‌بدیل است.

اداره کل اطّلاعات آذربایجان شرقی در این اطلاعیه از مردم خواسته است در دعای خالصانه خود، سربازان گمنام امام زمان را در تامین هر چه بیشتر امنیت و آرامش این مرز و بوم و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و زمینه‌سازی موفقیت‌های روزافزون داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی فراموش نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار