نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:تفکر انقلاب در کالبد همه کشور‌های اسلامی ریشه دوانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب ۴۲ ساله شده است افزود: صدور ایدئولوژی و فرهنگ انقلاب به دیگر جوامع اسلامی راهبرد امام راحل (ره) برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تقویت بنیه‌های جبهه مقاومت اسلامی بود و امروز با این راهبرد هیمنه صهیونیزم درهم شکسته است.

اوافزود:در سایه صدور فرهنگ انقلاب حزب الله لبنان تنها با ۴ هزار نیرو ناباورانه در برابر هیمنه ۶۰ ساله اسرائیل ایستاد و آن را شکست.

او با یادآوری انقلاب‌های صورت گرفته در کشور‌های دیگر گفت:وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها در مردمی بودن آن است که با حضور ملت همیشه سلحشور در همه صحنه حساس انقلاب دستاورد‌های بزرگی را به ثمر نشانده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:در حوزه‌های نظامی و دفاعی، حوزه‌های امنیتی، علم و فناوری، حوزه فرهنگ دینی و معنوی به پیشرفت‌هایی دست یافته ایم که باید با تکیه بر آن‌ها در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت پر شتاب داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت:کشور در جنگ تحمیلی؛ گلوله برای دفاع نداشت،امروز به موشک‌های نقطه زن به قلب دشمن میزند و به برکت خون شهدا و تلاش‌های سربازان گمنام در مرکز کشور‌های بیگانه سوژه‌های مدنظر را شناسایی و به کشور برمیگراند.

اوبا اشاره به رویش‌های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: جوانان امروز با نقش آفرینی در جبهه‌های نبرد مبارزه با داعش ثابت کردند که بزرگ شده همان مکتبی هستندکه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و جنگ ۸ ساله را مدیریت کردند.

او خط امامی بودن را در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب معنا و تصریح کرد: یکی از راه‌های تداوم راه انقلاب و ایستادگی در برابر دشمنان حفظ وحدت، یکپارچگی و یکصدایی در برابر صیهونیزم بین الملل است و این وحدت باید حول محور ولایت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تقویت دشمن شناسی و حفظ بصیرت را یکی دیگر از راه‌های تداوم راه انقلاب دانست و افزود:استکبار ستیزی و تدوام مبارزه با دشمن یکی دیگر از راه‌های حفظ آرمان‌های انقلاب است که خستگی در این مسیر معنا ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و اخلاص در عمل باید پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف را ارج بنهیم و در پست و مسئولیتی که هستیم با پرهیز از دنیا زدگی و غرب زدگی به فکر مردم باشیم که آرمان و اولویت اصلی انقلاب اسلامی است.

انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.