رئیس امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت : دانشگاه صنعتی کرمانشاه با ۱۶۳۵ رتبه صعود از رتبه ۴۹۰۰ به رتبه ۳۲۶۵ در جهان رسیده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمتی رئیس امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت : در تازه‌ترین ارزیابی وبسایت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی جهان که توسط نظام رتبه‌بندی «وبومتریک» صورت گرفته است، دانشگاه صنعتی کرمانشاه با ۱۶۳۵ رتبه صعود از رتبه ۴۹۰۰ به رتبه ۳۲۶۵ در جهان رسیده است.

او با اشاره به اینکه نظام رتبه‌بندی «وبومتریک» یک نظام ارزیابی است که توسط آزمایشگاه سایبرمتریک (واحدی از انجمن ملی تحقیقات اسپانیا) تهیه می‌شود، گفت : این نظام رتبه‌بندی عملکرد دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وتحقیقاتی دنیا را بر اساس میزان حضور آن‌ها در محیط وب، سالیانه دو بار در ماه‌های تیر و دی ارزیابی می‌کند.

او افزود: نظام رتبه بندی «وبومتریک» وبسایت مراکز پژوهشی جهان را بر اساس سه شاخص Impact (قابلیت دید) با وزن ۵۰ درصد، Openness (میزان دسترسی آزاد اطلاعات) با وزن ۱۰ درصد و Excellence (تعداد مقالات ایندکس شده دانشگاه و تعداد ارجاعات به مقالات در گوگل اسکالر) با وزن ۴۰ درصد بررسی کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.