معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین امسال، ۱۸ هزار و ۵۰۵ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی انجام شده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین امسال، ۱۸ هزار و ۵۰۵ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی توسط اکیپ‌های نظارتی بهداشت محیط و حرفه‌ای این دانشگاه با اولویت مدیریت و کنترل کرونا انجام شده است.

او گفت : در این بازدیدها، ۸۶۹ مرکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی و ۲۵۹ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

او افزود: در این مدت طی ۵۸۳ نمونه برداری از مواد غذایی و انجام سه هزار و ۹۲۰ بازرسی به وسیله تجهیزات پرتابل سنجش، هشت هزار و ۸۹۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در بازرسی از سامانه‌های آبرسانی نیز، ۴۲۸ مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و هشت هزار و ۶۴۷ مورد کلرسنجی از آب شرب انجام شده است.

شکیبا گفت: در برنامه سلامت نوروزی به ۳۵۰ مورد شکایات مردمی از طریق سامانه بهداشت ۱۹۰ رسیدگی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.